Bewakingsagent op evenementen
Onthaal, beveiligen en doorverwijzen van het publiek

H-Sécurité werkt samen met organisatoren van grote events en heeft daarom een speciaal eventteam opgericht.

Al onze agenten zijn uitgerust met walkietalkies en oortjes, waardoor ze permanent in contact staan met hun diensthoofd of met de veiligheidscoördinator.

De profielen zijn uitgekozen in functie van hun vaardigheden. Hun taak is het doorverwijzen en informeren van het publiek, de toegang controleren maar ook tussenkomen in geval van overlast of incident tijdens het event.

De uitgekozen agenten gaan dus heel diplomatisch tewerk om eventuele opstootjes te voorkomen.

Toegevoegde waarde H-Sécurité:

Bij uw events beroep doen op 2 complementaire diensten, met een enkele gesprekspartner, is niet enkel een voordeel maar betekent ook een aanzienlijke tijdswinst te midden van organisaties die “tuk” zijn op events.

Doe daarom beroep op H-Sécurité voor de toegangscontrole en de veiligheid van het publiek, van de infrastructuren,… en op H-Services voor hostesses, coördinatrices, stewards, parking boys, chauffeurs, enz.

Samen vormen H-Sécurité en H-Services de Hs-group. Via een globaal personeelsbeheer, en een en hetzelfde aanspreekpunt, biedt de groep u een kant-en-klare controle voor al uw events aan.

Een enkele briefing, een enkel management en gezamenlijke richtlijnen voor twee types verschillende maar tegelijk complementaire prestaties.

Hs-group heeft reeds heel wat ervaring met de organisatie van grote events, zoals belangrijke tennistornooien, waar tijdens een tiental dagen, een vijftigtal personen worden ingezet.

  • Opleiding : Controle van personen
  • Walkietalkie / oortjes
  • Volledig en autonoom beheer
  • Uniform: Kostuum das
  • Interventie in geval van overlast