Receptioniste
 

  • Bezoekers onthalen en aankondigen
  • In een register inschrijven
  • Telefoon opnemen en doorverbinden
  • Pakjes in ontvangst nemen en noteren om ze achteraf makkelijk te kunnen traceren
  • Briefwisseling beheren en verdelen
  • Proactief zijn en onderaannemers opbellen voor allerhande problemen (liftpanne, enz…)

Toegevoegde waarde H-Services:

In de sector van het Property Management ontvangen onze klanten dagelijks verschillende rapporten:

  • Begin dagtaak
  • Report activity, einde shift

De rapporten worden naar de gebouwbeheerder (en de klant) gestuurd, met de accountmanager in kopij. Die laatste is verantwoordelijk om er dagelijks op toe te zien dat de taken correct zijn uitgevoerd.

  • Meertalig
  • IT-kennis (word, excell, outlook…)
  • Uniforme: Zwart mantelpak, witte bloes, okergele sjaal. (Wenst u geen uniform, vragen we onze receptionistes zich ‘zakelijk’ te kleden, en nooit baskets of jeans te dragen)