Baan
H-Sécurité werft voortdurend aan
Heb je ervaring, vertrouwen en vaardigheden?
Wil je lid worden van een groeiend beveiligingsbedrijf?
Ben jij rigoureus, dynamisch, flexibel en gemotiveerd?
H-Sécurité zoekt agenten van alle profielen:
Neem contact op met onze wervingsafdeling en stuur ons uw volledige sollicitatiedossier .
Curriculum Vitae
H-SERVICES WERFT VOORTDUREND AAN
Heb je ervaring, vertrouwen en vaardigheden?
Wil jij werken bij een groeiend dienstverlenend bedrijf?
Ben jij rigoureus, dynamisch, flexibel en gemotiveerd?
H-Services is constant op zoek naar:
Neem contact op met onze wervingsafdeling en stuur ons uw volledige sollicitatiedossier .
Curriculum Vitae
Werk omschrijving
Guarding Agent
Functie
Terreinen Voor verschillende klanten in heel België zoeken wij bewakingsagent. Binnen uw regio en de periferie bewaakt u verschillende functies (winkels, instellingen, winkelcentra, industrieën, bouwplaatsen, evenementen, etc.)
Jouw taken:
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de ontvangst en de veiligheid van mensen en goederen. Je missie bestaat uit verschillende taken:
• Toegangscontrole
• Camera bewaking
• Verzender
• Dwing de instructies af die van kracht zijn op uw werkstation
• Receptiebewaker
• Overvalpreventie
Jouw profiel :
• Je hebt een basisopleiding veiligheidskunde afgerond en bent in omscholingsvolgorde.
• Het hebben van een andere juridische opleiding in bewaking is een pluspunt.
• U kunt een schoon strafblad indienen.
• U kunt een medisch attest overleggen waaruit blijkt dat u in goede gezondheid verkeert
• Je bent zakelijk en servicegericht
• Je neemt initiatief en bent zeer communicatief
• Je bent actief en zeer flexibel
• Je bent in staat om tijdens de vlucht met agressiesituaties om te gaan
• Het hebben van een eigen auto is een pré.
• Kennis van Engels of Nederlands is een pluspunt.
Sector
• Alle sectoren
Type contract
• CDD/CDI
Beleven
• Met /zonder
Voordelen
• Schaal van CP 317
• Je bent bereid om in een ploegendienst te werken (6 dagen / 7)
• Mogelijkheid tot ontwikkeling binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.
• Ondersteuning van juridische opleiding voor bewaking met het oog op interne ontwikkeling.
Administratief Bediende
Functie
Voor verschillende klanten in heel België zoeken wij administratieve medewerkers. Binnen uw regio en de periferie zorgt u voor het veelzijdige beheer van diverse administratieve taken.
Jouw taken:
In deze functie is het jouw missie om zeer breed en gevarieerd te zijn
• Schakelbord,
• Interventieplanning
• Codering van gegevens in de verschillende databases en actualisering hiervan.
• Classificatie en archivering
• Verwerking van inkomende en uitgaande post
• Afspraken maken
• Reageren op verschillende mailing
• Neem eenvoudig de telefoon op
• U onderhoudt rapportagetools op uw afdeling
Jouw profiel :
• Je hebt een hogere secundair onderwijs succesvol afgerond
• Je hebt enige ervaring opgedaan als administratief medewerker
• Je bent tweetalig Nederlands / Frans. Kennis van het Engels is een plus.
• Je weet hoe je prioriteiten moet organiseren en kiezen, je bent gewetensvol in je werk en neemt je verantwoordelijkheden ter harte
• Je hebt een zeer goede commerciële houding ten opzichte van klanten
• Je bent precies en nauwkeurig.
• De MS Office-suite heeft voor u geen geheimen.
Sector
• Alle sectoren
Type contract
• CDD/CDI
Beleven
• Met /zonder
Voordelen
• Barema’s van PC 200
• Kantooruren van maandag tot en met vrijdag
• Mogelijkheid tot ontwikkeling binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.
• Organisatie van evenementen en diverse initiatieven.
Retail Agent
Functie
Voor verschillende klanten in heel België zoeken wij bewakingsagent. Binnen uw regio en de periferie.
De aanwezigheid van een winkelinspecteur is meer repressief dan ontmoedigend. In tegenstelling tot statische agenten in uniform, duidelijk aangegeven bij de ingang van de winkel.
Zodra een misdrijf wordt ontdekt, is het noodzakelijk om volgens de wettelijke procedures te handelen. Afhankelijk van de procedures die met de klant zijn overeengekomen, zal uiteindelijk contact worden opgenomen om te verbaliseren. Hun missie is om gestolen goederen terug te vinden en een duidelijke boodschap te sturen naar dieven die op heterdaad worden betrapt.
Zij beheren ook alle administratieve aspecten met betrekking tot winkeldiefstal en begeleiden en adviseren u bij uw stappen.
Jouw taken:
• Als bewakingsagent signaleer je onveilige en ongewenste situaties en loop je controlerondes
• Je signaleert daarbij onveilige situaties.
• Je bent aanwezig, zonder herkend te worden
• Je bewaakt de omgeving en je registreert bezoekers zoals techniekers en leveranciers
• Je staat in voor een klantvriendelijk onthaal en je zorgt ervoor dat alle procedures juist worden nageleefd.
• Aan het einde van elke maand ontvangt u een volledig overzicht met het aantal gedane meldingen, de teruggevorderde bedragen en de geïnde administratiekosten.
Jouw profiel :
• Je bent reeds opgeleid tot bewakingsagent en hebt ervaring in de bewaking.
• Je spreekt vlot Nederlands, Frans of engels is een plus.
• Je bent bereid in een shiftensysteem te werken, zowel tijdens de week als in het weekend.
• Je beschikt over een rijbewijs B en een eigen wagen.
• Je bent een teamplayer, flexibel en communicatief sterk.
• Je kan zelfstandig werken, maar werkt bij incidenten goed in team.
• Je staat stevig in je schoenen.
Sector
• Alle sectoren
Type contract
• CDD/CDI
Beleven
• Met /zonder
Voordelen
• Schaal van CP 317
• Je bent bereid in een shiftensysteem te werken ( 6 dagen/7)
• Mogelijkheid tot ontwikkeling binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.
• Ondersteuning van juridische opleiding voor bewaking met het oog op interne ontwikkeling.
Auto Poets(man)vrouw
Functie
Voor verschillende klanten in heel België zijn wij op zoek naar Auto Poets(man)vrouw. Binnen uw regio en de periferie voert u de verantwoordelijkheid uit voor het reinigen van auto’s, waarbij u ervoor zorgt dat de aanbevelingen en veiligheidsnormen worden nageleefd. Je moet zorgen voor het goede onderhoud van de automaten (invetten, defecten opsporen, …).
Jouw taken:
In deze functie, zijn we op zoek naar iemand die ervaring heeft:
• Een werkplan lezen
• Voldoen aan de veiligheids- en hygiëneregels
• Materialen en producten opslaan
• Afval sorteren en afvoeren
• auto’s met water en stof reinigen
• Selecteer en doseer de juiste onderhoudsproducten
Jouw profiel :
Overtuigende ervaring hebben als Auto Poets(man)vrouw
Efficiënt en zelfstandig kunnen werken met de verschillende producten
Je werktijd kunnen beheren
Wees eerlijk, discreet en vriendelijk
Rijbewijs B
Sector
• Auto.
Type contract
• CDD/CDI
Beleven
• Met
Voordelen
• CP 112 schaal
• Je bent bereid om in een ploegendienst te werken (6 dagen / 7)
• Mogelijkheid tot ontwikkeling binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.
Office Admin & Communicatie
Positie samenvatting:
De Office Admin organiseert en coördineert de administratie en procedures van het kantoor om de doeltreffendheid, efficiëntie en veiligheid van het kantoor te waarborgen. De Office Admin is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van intra-office communicatie, het stroomlijnen van administratieve procedures, voorraadcontrole, wagenparkopvolging en taakdelegatie.
Energieke professional die het niet erg vindt om meerdere hoeden te dragen. Ervaren in het uitvoeren van een breed scala aan administratieve en uitvoerende ondersteunende taken en in staat om zelfstandig te werken met weinig of geen toezicht. Goed georganiseerd, flexibel en geniet van de administratieve uitdagingen om een kantoor van diverse mensen te ondersteunen.
Ervaring in Word, Excell, Powerpoint en Outlook is vereist.
Fulltime functie: 38 uur per week.
Rapporteert aan: CFO of gelijkwaardig
Plichten en verantwoordelijkheden:
1. Wijs persoon aan voor onderhoud, verzending, verzending, voorraden, uitrusting, rekeningen en boodschappen
2. Werk samen met HR om het kantoorbeleid waar nodig te handhaven
3. Organiseer kantooroperaties en procedures
4. Coördineren met IT op alle kantoorapparatuur
5. Beheer relaties met leveranciers, serviceproviders en verhuurder, en zorg ervoor dat alle items op tijd worden gefactureerd en betaald
6. Beheer contract- en prijsonderhandelingen met kantoorverkopers, dienstverleners en kantoorhuur
7. Bied bezoekers algemene ondersteuning
8. Verantwoordelijk voor het beheer van kantoordiensten door ervoor te zorgen dat kantooractiviteiten en -procedures georganiseerd zijn, correspondenties worden gecontroleerd, archiveringssystemen worden ontworpen, aanvragen tot levering worden beoordeeld en goedgekeurd en dat administratieve functies correct worden toegewezen en gecontroleerd
9. Zorg ervoor dat de kantoorefficiëntie behouden blijft door planning en uitvoering van de aanschaf van apparatuur, lay-outs en kantoorsystemen uit te voeren
10. Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van kantoorbeleid door het opstellen van procedures en normen om de werking van het kantoor te begeleiden
11. Voer beoordeling en analyse van speciale projecten uit en houd het management goed op de hoogte
12. Verantwoordelijk voor het waarborgen van de financiële doelstellingen van het kantoor door het opstellen van de jaarlijkse begroting voor het kantoor, het plannen van de uitgaven, het analyseren van afwijkingen en het uitvoeren van de nodige correcties die zich kunnen voordoen
13. Neem actief deel aan de planning en uitvoering van bedrijfsevenementen
14. Verantwoordelijk voor het ontwikkelen van normen en het bevorderen van activiteiten die de operationele procedures verbeteren
15. Wijs beschikbare bronnen toe om een succesvolle taakuitvoering mogelijk te maken
16. Zorg voor beveiliging, integriteit en vertrouwelijkheid van gegevens
17. Ontwerp en implementeer kantoorbeleid en -procedures
18. Toezicht houden op de naleving van kantoorbeleid en -procedures
19. Bewaak en onderhoud de inventaris van kantoorbenodigdheden
20. Herzien en goedkeuren van acquisities in kantoorbenodigdheden
21. Beheer wagenpark
22. Mail distributie
Vereisten:
Uitstekende tijdmanagementvaardigheden en het vermogen om meerdere taken uit te voeren en prioriteit te geven aan werk
Aandacht voor detail en probleemoplossende vaardigheden
Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
Sterke organisatorische en planningsvaardigheden
Bekwaam in MS Office
Kennis van administratieve praktijken en procedures
Kennis van bedrijfs- en managementprincipes
Computervaardigheden en kennis van kantoorsoftwarepakketten
Planning en organisatie
Tijdsbeheer
Aandacht voor detail
Teamwerk
Procesverbetering
Voorraadbeheer
Kwalificaties:
1. Bachelor in bedrijfskunde of gelijkwaardigheid
2. Kennis van Microsoft Office-producten voornamelijk Excel, Word, Powerpoint en Outlook.
3. Behoud de vertrouwelijkheid van klanten en bedrijven.
4. Zelfgestuurd en gemotiveerd.
5. Detailgericht, georganiseerd en nauwkeurig.
6. In staat om met verschillende persoonlijkheden te werken.
Taakmatrix
Taak | H Sécurité | H Services | Hs Facility |
Office Management | |||
Onderhoud het kantoor goed georganiseerd, schoon en netjes | x | x | x |
Zorg ervoor dat alle technische apparatuur wordt onderhouden | x | x | x |
Onderhandelen en controle elektriciteit, telefoon, … Rekeningen | x | x | x |
Neem contact op met de Syndic voor goed onderhoud van het gebouw | x | x | x |
Onderhandelen en aandoen kantoorbenodigdheden en uniformen | x | x | x |
Niet-werkende apparatuur verwijderen | x | x | x |
Wagenpark | |||
Onderhandelen over vlootaanbiedingen | x | x | x |
Autobeleid implementeren | x | x | x |
Zorg ervoor dat alle auto’s op tijd en km worden onderhouden | x | x | x |
Boetes volgen | x | x | x |
Ongevallen melden aan verzekeringen | x | x | x |
Afspraken maken voor het onderhoud van de auto | x | x | x |
Home | |||
Bezoekers begroeten en aanwezig zijn | X | x | x |
Neem deel aan alle telefoongesprekken en zorg ervoor dat de gesprekken worden bijgewoond tijdens afwezigheid | X | x | x |
Verzending van verzending en verpakken | X | x | x |
Administration | |||
Elk rapport voorbereiden wanneer dit wordt aangevraagd | x | x | x |
Auto-inventaris up-to-date houden | x | x | x |
Uniforme voorraad up-to-date houden | x | x | x |
Voorraad apparatuur up-to-date houden | x | x | x |
Communicatie | |||
Website- en app-update | x | x | x |
Intranet-update | x | x | x |
Andere | x | x | x |
Voorraad apparatuur up-to-date houden | x | x | x |
B2B Telemarketeer
Functie & verantwoordelijkheden:
Van telefoon tot oor, beheerste verkooppraatjes en een scherp commercieel instinct als telemarketeer, u zult een sleutelrol spelen in het bedrijf. Je moet commercieel en overtuigend zijn.
U moet contact opnemen met zowel bestaande als potentiële klanten om hen te overtuigen van onze oplossing.
Je sluit sales af en bent tevens verantwoordelijk voor het beheer en de administratieve opvolging van sales in onze systemen.
Vereisten:
• Commercieel gevoel en overtuiging
• Bewezen ervaring als telemarketeer
• Technofiel met kennis van CRM en Office 365.
• Snelle invoer met ervaring in gegevensinvoer
• Vloeiend in Frans en Nederlands
• Uitzonderlijke organisatorische en multitasking-vaardigheden
• Wees bestand tegen stress
• Graag doelen bereiken
• Houd van uitdagingen
• Teamgeest hebben
Sector
• Alle sectoren
Type contract
• CDD/CDI
Beleven
• Met
Voordelen
• Je bent bereid om in een ploegendienst te werken (6 dagen / 7)
• Mogelijkheid tot ontwikkeling binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.
Receptioniste medewerker
Functie
Wij zoeken hostessen voor een gevarieerd cliënteel in heel België Binnen jouw regio en aan de rand zorg je voor de ontvangst en ontvangst van de mensen die het pand bewonen
Jouw taken:
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de ontvangst van het gebouw. Je missie bestaat uit verschillende taken:
• Bezoekersontvangst
• Registratie in het register
• Afhandeling en afhandeling van oproepen
• Ontvangst en registratie van pakketten om traceerbaarheid te garanderen
• E-mailbeheer en -distributie
• Proactiviteit en oproepen van onderaannemers voor verschillende problemen (liftstoring, enz.)
Jouw profiel :
• Je bent in het bezit van een CESS, of een bewijskrachtige opvangervaring van minimaal 1 jaar
• Je bent opgewekt en past je gemakkelijk aan nieuwe omgevingen aan
• Je bent zakelijk en klantvriendelijk ingesteld
• U kunt een attest van goed gedrag overleggen.
• Je neemt initiatief en bent zeer communicatief
• Je bent actief en zeer flexibel
• Je bent tweetalig FR / Nl en kennis van het Engels is een pluspunt.
Sector
• Alle sectoren
Type contract
• CDD/CDI
Beleven
• Met /zonder
Voordelen
• Barema’s van PC 200
• Kantooruren van maandag tot en met vrijdag
• Mogelijkheid tot ontwikkeling binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.
• Organisatie van evenementen en verschillende incentives
Verkoop vertegenwoordiger
Functie
We zijn op zoek naar een resultaatgerichte verkoper om actief potentiële klanten te zoeken en te engageren.
Je zult complete en passende oplossingen bieden voor elke klant om de omzetgroei, het acquisitieniveau en de winstgevendheid van klanten te stimuleren.
Verantwoordelijkheden:
• Producten / diensten presenteren, promoten en verkopen met solide argumenten aan bestaande en potentiële klanten
• Kosten-batenanalyses en behoeften van bestaande / potentiële klanten uitvoeren om aan hun behoeften te voldoen
• Vestig, ontwikkel en onderhoud positieve zakelijke en klantrelaties
• Neem contact op met potentiële klanten door middel van cold calling
• Versnel de oplossing van problemen en klachten van klanten om de tevredenheid te maximaliseren
• Op tijd overeengekomen verkoopdoelstellingen en resultaten behalen
• Coördineer de verkoopinspanning met teamleden en andere afdelingen
• Analyseer het potentieel van het gebied / de markt, volg verkoop- en situatierapporten
• Voorzie het management van rapporten over de behoeften, problemen, interesses, concurrerende activiteiten van de klant en de mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten.
• Blijf op de hoogte van best practices en promotietrends
• Continu verbeteren met feedback
Vereisten:
Bewezen werkervaring als vertegenwoordiger
Uitstekende kennis van MS Office
Kennis van BRM- en CRM-praktijken en het vermogen om productieve professionele relaties op te bouwen
Zeer gemotiveerd en doelgericht met een bewezen verkoophistorie
Uitstekende verkoop-, communicatie- en onderhandelingsvaardigheden
Prioriteit, tijdmanagement en organisatorische vaardigheden
Mogelijkheid om presentaties te maken en af te leveren die zijn afgestemd op de behoeften van het publiek
Vaardigheden in relatiebeheer en openstaan voor opmerkingen
BS / BA-diploma of gelijkwaardig
Accountant
De accountant is verantwoordelijk voor de volledige boekhouding, inclusief het bijhouden van de financiële administratie van het bedrijf, maandelijkse facturering, factureerbare tijdregistratie en rapporten ter beoordeling door het managementteam en andere instanties. Dit omvat, maar is niet beperkt tot: debiteuren en schulden, EOM-afstemming, loonadministratie, loonheffingen, driemaandelijkse loonbelastingrapporten, maandelijkse en jaarlijkse btw-aangiften, facturering, personeelsadministratie, betaalde verlofuren, wekelijks, maandelijks, driemaandelijks en jaarlijkse bedrijfsrapporten, invoer van computergegevens van tijdschema’s en werken met het accountantskantoor en de verzekeringsagent van het bedrijf en andere zaken die het management nodig heeft.
Ervaring in Bob is vereist.
Fulltime functie: 38 uur per week.
Rapporteert aan: CFO of gelijkwaardig
Plichten en verantwoordelijkheden:
1. Volledige boekhouding inclusief alle maand- en jaarboekjournaalposten voor 3 juridische entiteiten
2. Opstellen en opstellen van maand-, kwartaal- en jaarrekeningen voor eigen gebruik, belastingdoeleinden en besluitvorming.
3. Houd werknemersgegevens bij, inclusief maar niet beperkt tot uren, kilometerstand en vergoedingsformulieren, enz.
4. Verwerk maandelijks de loonadministratie, dien alle loonheffingen en formulieren maandelijks, driemaandelijks en jaarlijks in, zoals vereist door de federale en staatswetten. Onderhoud salarisbestanden en rapporten.
5. Beheer het Timeslips-programma, inclusief maar niet beperkt tot het bekijken en downloaden van tijd, controleren op nauwkeurigheid en indien nodig controleren / bewerken. Onderhoud het programma en update indien nodig.
6. Onderhoud alle klantrekeningen van tijd, facturen en betalingen. Incasso van debiteuren indien nodig.
7. Bereid alle maandelijkse klantfacturering en leveranciersbetalingen voor op goedkeuring en mailing door het managementteam.
8. Verzamel maandelijks creditcard ontvangsten en afschriften. Volg creditcard ontvangsten voor klantfacturering en betaalkaarten tijdig.
9. Het bijhouden en bijhouden van alle bedrijfsactiva die zijn gekocht en in gebruik zijn. Werk records bij wanneer activa worden verwijderd en niet langer in gebruik zijn.
10. Maak wekelijkse, maandelijkse, driemaandelijkse rapporten en financiële analyserapporten op, inclusief maar niet beperkt tot financiële overzichten, klantbudgetrapporten, rapporten over tijdregistratie van werknemers, parttime urenrapport van werknemers, rapport van financiële winstaandeel van werknemers, debiteurenrapporten, enz.
11. Verantwoordelijk voor het opvolgen van telefoontjes / e-mails en brieven om facturen, betalingsverzoeken, bankafschriften, financiële zaken die moeten worden opgevolgd, enz.
12. Voorbereiden en onderhouden van rapportage en schatting van overheidscliënten.
13. Advies en assistentie verlenen bij het nemen van beslissingen op het gebied van financiën, analyse, financiële software en boekhouding zoals gevraagd door het management.
14. Samenwerken met de gecertificeerde openbare accountants- en verzekeringsmaatschappijen van het bedrijf.
Kwalificaties:
1. Bachelor of Master in de boekhouding
2. Kennis van Bob en Microsoft Office-producten voornamelijk Excel, Word en Outlook.
3. Behoud de vertrouwelijkheid van klanten en bedrijven.
4. Zelfgestuurd en gemotiveerd.
5. Detailgericht, georganiseerd en nauwkeurig.
6. In staat om met verschillende persoonlijkheden te werken.
7. in staat om de inning van debiteuren te vervolgen.
Taakmatrix
Taak | H Sécurité | H Services | Hs Facility | TGH |
Accounting | ||||
Ap | X | X | ||
Ar | X | X | ||
Banken | X | X | ||
Salaris Verzoening | X | X | ||
Maandelijkse afsluiting | X | X | X | X |
Ap delen met accountantskantoor | Na | Na | X | X |
Ar delen met accountantskantoor | Na | Na | X | X |
Maandelijkse btw-aangifte | X | X | ||
Maandelijkse Intracom-retour | X | X | ||
Jaarlijkse btw-aangifte | X | X | ||
Jaarlijkse afsluiting | X | X | X | X |
Rapportage | ||||
Maandelijkse rapportage | X | X | X | |
Vooruitzichten | X | X | X | |
AP rapporten | X | X | X | X |
AR-rapporten | X | X | X | X |
Salarisverwerking | ||||
Looncontrole | X | X | X | |
Salarisafstemming | X | X | X | |
Loonstrookcontrole | X | X | X | |
Facturering | ||||
Pre-controlling factureren | X | X | X | |
Afdrukken en verzenden van facturen | X | X | X | X |
Voorbereiding van P.O | X | X | X | |
Factoring instellen en opvolgen | X | X | ||
Facturatie POST- controlling | X | X | X | |
Collectie | X | X | X | |
Leveranciers | ||||
Betaling van leveranciers | X | X | X | X |
Negociate paymeny plannen | X | X | X | X |
X | X | X | ||
Anderen | ||||
Onderhandelen met banken | X | X | X | X |
Onderhandelen met autoriteiten | X | X | X | X |
Rapport opgevraagd door het management | X | X | X |
Receptioniste medewerker
Functie
Wij zoeken hostessen voor een gevarieerd cliënteel in heel België Binnen jouw regio en aan de rand zorg je voor de ontvangst en ontvangst van de mensen die het pand bewonen
Jouw taken:
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de ontvangst van het gebouw. Je missie bestaat uit verschillende taken:
• Bezoekersontvangst
• Registratie in het register
• Afhandeling en afhandeling van oproepen
• Ontvangst en registratie van pakketten om traceerbaarheid te garanderen
• E-mailbeheer en -distributie
• Proactiviteit en oproepen van onderaannemers voor verschillende problemen (liftstoring, enz.)
Jouw profiel :
• Je bent in het bezit van een CESS, of een bewijskrachtige opvangervaring van minimaal 1 jaar
• Je bent opgewekt en past je gemakkelijk aan nieuwe omgevingen aan
• Je bent zakelijk en klantvriendelijk ingesteld
• U kunt een attest van goed gedrag overleggen.
• Je neemt initiatief en bent zeer communicatief
• Je bent actief en zeer flexibel
• Je bent tweetalig FR/NL en kennis van het Engels is een pluspunt. .
Sector
• Alle sectoren
Type contract
• CDD/CDI
Beleven
• Met /zonder
Voordelen
• Barema’s van PC 200
• Kantooruren van maandag tot en met vrijdag
• Mogelijkheid tot ontwikkeling binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.
• Organisatie van evenementen en verschillende incentives
Poets(man)vrouw
Functie
Voor diverse klanten in heel België zoeken wij Surface Technicians. Binnen uw regio en de periferie voert u de schoonmaak en het onderhoud uit van kantoren en showrooms, winkels (vaat, stof, onderhoud van vloeren en ramen, beheer van verbruiksmaterialen, …). U houdt toezicht op de werking, het onderhoud en de vernieuwing van de apparatuur die u ter beschikking wordt gesteld … (winkels, instellingen, winkelcentra, industrieën, bouwplaatsen, evenementen, enz.).
Jouw taken:
In deze functie, zijn we op zoek naar iemand die ervaring heeft:
• Een werkplan lezen
• Bereid de heftruck voor
• Voldoen aan de veiligheids- en hygiëneregels
• Materialen en producten opslaan
• Afval sorteren en afvoeren
• Stof, reinig en schrob de vloer met water
• Selecteer en doseer de juiste onderhoudsproducten
Jouw profiel :
Aantoonbare ervaring als oppervlaktetechnicus en de volgende ervaringen:
Ervaring met schoonmaken van kantoren
Ervaring met tapijtreiniging
Specifieke ervaring met het reinigen van vloeren (marmer, lino, parket, enz.)
Ervaring in glasbewassing (bouw)
In staat om reinigingsmachines te gebruiken (monoborstel, autoscrubber …)
Efficiënt en zelfstandig kunnen werken met verschillende producten
Uw werktijd kunnen beheren
Wees eerlijk, discreet en vriendelijk
B vergunning
Sector
• Alle sectoren
Type contract
• CDD/CDI
Beleven
• Met
Voordelen
• CP 121 schaal
• Je bent bereid om in een ploegendienst te werken (6 dagen / 7)
• Mogelijkheid tot ontwikkeling binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.